Vaihto, palautukset, reklamaatiot

Vaihto- ja palautusehdot

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@neitikuu.fi ja kysy palautusohjeita.

Palautus on ilmainen alkuperäisessä lähetyslaatikossa. Mikäli alkuperäistä lähetyslaatikkoa ei ole enää tallessa, maksaa asiakas palutuksesta aiheutuvat kustannukset. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Rahat palautetaan heti, kun tuotteet ovat saapuneet takaisin ja todettu samankuntoisiksi kuin lähetettäessä.

Tuotteen vaihdosta asiakkaan tulee maksaa toimituskulut silloisen hinnastomme mukaisesti.

Pidätämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta osa, mikäli palautettava tuote on vaurioitunut, olennaisesti muuttunut tai vähentynyt. 

Jos palautuksen jälkeen tilauksen jäljellejäävä arvo jää ilmaisen toimituksen kriteerien alle, veloitamme toimituskulut jäljellejäävästä tilauksesta silloisen hinnastomme ja valitun toimitustavan mukaisesti.

Huomioithan, että tatuointilahjakortteja eikä avattuja hygieniatuotteita kuten voiteet, deodorantit ja saippuat ei voi palauttaa eikä vaihtaa.

Asiakas on vastuussa tuotteen kunnosta tuotteen vastaanottamisen jälkeen sekä palautuskuljetuksen aikana. Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa siitä, kun palautuksesta on ilmoitettu.

Tilauksen peruuttaminen & reklamaatiot

Voit perua tilauksesi sähköpostitse ennen sen toimitusta.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tai ei muuten vastaa tilaustasi, ilmoitathan siitä viim. 14 päivän kuluessa. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.